تصاویر زیبا از پوریا پورسرخ
کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

  با سلام خدمت دوستان عزیز . 

 پوریا پورسرخ از بازیگران دارای طرفدار زیاد در کشور و خارج از کشور ما هست که با بازی زیبا و عالی خود در ایفای نقش و ِ فیگور و زیبایی چهره و طرز صحبت کردن این شخص زیبا و جالب نشون میده . 

من خودم که حقیقتا از این بازیگر خوب کشورمان خیلی راضی هستم و دوسش دارم . 

امروز تصمیم گرفتم که تصاویر زیبایی از پوریا پورسرخ رو برای شما دوستان در وب خود قرار دهم . 

امیدوارم مورد رضایت همه شما عزیزان قرار بگیرد .

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

تصاویر زیبا از پوریا پورسرخ

نوشته شده از محمد صالحیانی مطلق

ما را در nimbuzz اضافه کنید و نظرات و پیشنهادات خود را به ما بدهید .

nimbuzz id :    poorya.sakine              va               pezhman141.yas

با تشکر فراوان .

لطفا نظر یادتون نره ممنون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.